maandag 25 juni 2012

Terug van vakantie


Hallo,
Even een bericht van mij we zijn terug van een prachtige vakantie. We zijn op vakantie geweest naar onze dochter, ze loopt voor een half jaar stage bij Clic een talenschool in Sevilla. Het was echt erg leuk om te zien waar ze woont en werkt. Je hebt het natuurlijk wel via Skype gezien maar dit was echt zo leuk, we liepen nu maar achter onze dochter aan zij liet ons alles zien en deed het woord voor ons want engels spreken ze daar nauwelijks hoor in Sevilla en dan is het erg makkelijk als je iemand hebt die  spaans spreekt. Kortom we hebben genoten maar ik ga gauw weer aan het knutselen want het kriebelt weer. Dus ik probeer zo gauw mogelijk een kaart op het blog te krijgen :p
post signature

5 opmerkingen:

Corrie zei

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad Liesbeth, zo op de foto te zien is het daar prachtig ik kan ook niet wachten tot dat je weer een kaart post lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Waauw wat een prachtige omgeving. Kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad. Heerlijk! Groetjes, Cindy

Carolien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Carolien zei

He Liesbeth

Ik hoorde al dat je eg was. Mooi dat je het mooi hebt gehad. En lekker je dochter weer in de armen gehad nou wat wil je nog meer( mooi weer misschien)

Nou ik wacht met spanning op je nieuwe creatie hihihihihi

Groetjes carolien

verascrap zei

Hoi Liesbeth,
Nou een prachtige foto hoor, mooi uitzicht.
Fijn dat je het super heb gehad...wat gaat het snel voorbij he....succes met knutselen hihihhi.
groetjes, vera