zondag 18 november 2012

Even een blogstop

Hallo allemaal,

Zo eindelijk weer een berichtje van mij. We hebben hier niet stil gezeten, zeker niet, pppfffttt we hebben namelijk ons huis verkocht. We hadden het vanaf juni te koop staan en hebben het nu verkocht gelukkig.
Maar er zat een voorwaarde aan de verkoop, we moeten er binnen 5 weken uit. Nu zijn we dus als een gek aan het rennen en vliegen om ons nieuwe huis op orde te krijgen. Er moet alleen nog wel heel erg veel gebeuren dus druk druk druk. Maar dat geeft niet we gaan 15 december verhuizen en we hopen dan het meeste af te hebben. We zijn nu zover dat we zeggen ok wat niet klaar is is niet klaar en komt wel als we er wonen.
Dus dames sorry sorry ik kom in januari echt weer jullie blogs bezoeken en er natuurlijk een berichtje achter laten, maar het lukt me gewoon nu niet.
Kijk in januari ook even op mijn andere blog hier ga ik dan een leuke Candy weggeven ivm de complete blogstilte. Dat hebben jullie wel verdient vind ik. Het is altijd super om jullie blogs te bezoeken en te reageren en ook om jullie leuke en lieve berichten op mijn blogs te lezen. Daar ga ik in januari zeker weer van genieten.
Nu nog even een flessenlabel wat ik heb gemaakt tijdens een workshop van unique dit was zo gezellig en leerzaam en je neemt toch ook iets erg mooi's mee naar huis.

Nou dames nu rest mij nog een ding:
Allemaal hele fijne kerstdagen en een super 2013 gewenst, alle goeds.

post signature

8 opmerkingen:

Wil zei

Wat goed zeg dat jullie je huis verkocht hebben. Gefeliciteerd! Maar wat gaan jullie het druk krijgen nu. Je flessenhanger is heel mooi, die bloemen zijn ook zo fijntjes.

Liesbeth, ik wens je heel veel succes met verbouwen/ verhuizen. Heel gezellige feestdagen en we zien je graag weer terug in 2013!

groetjes, Wil

Carolien zei

Hoi Liesbeth

Mooi dat jullie jullie huis hebben verkocht.

En je hebt een prachtig kaart gemaakt hoor!!!

Sterkte ermee

Groetjes Carolien

Diana zei

Mooi kaartje Liesbeth. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Dat rennen en vliegen ken ik, wij verkochten ons huis 2 jaar geleden (binnen 5 dagen) en moesten er ook binnen een maand uit, ik weet dus hoe ongelofelijk druk dat dat is, veel succes met alles.
Groetjes Diana.

Cindy zei

Hoi Liesbeth,
Fijn dat je je huis heb verkocht. Succes met de verhuizing. Je creatie is prachtig Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ik had het al op je andere blog verteld over de verkoop van jullie huis,dus dat hoeft hier niet meer,je hebt een prachtige flessenhanger gemaakt Liesbeth,ik ga je missen, maar je huis gaat voor,alle goeds en tot volgend jaar.
Liefs Corrie

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
Groetjes Heidy

Berlinde zei

Wat een prachtige flessenhanger Liesbeth, heel mooi gemaakt!
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en succes met de verhuis!
Lieve groetjes, Berlinde

verascrap zei

Hoi Liesbeth,
Wat een mooie flessenhanger heb je gemaakt,toppie !!!
Ik kom binnenkort wel weer langs je nieuwe huis fietsen...kijken als het al bewoonbaar(der) lijkt hihihihhi. Onze knutseltijd moet maar wachten !!!
groetjes, vera